Пʼять факторів, чому ви можете затриматися з впровадженням штучного інтелекту в бізнес-процеси.


Це базова цифра для розуміння, чому вам варто інтегрувати ШІ у власні бізнес-процеси, якщо прагнете залишатися конкурентними. Важко точно визначити, де ШІ буде найефективнішим для кожної окремої компанії, проте є кілька загальних аспектів, які варто врахувати вже зараз, незалежно від розміру та сфери бізнесу.

Індивідуалізація та вдосконалення взаємодії з клієнтами. Штучний інтелект стає вашим провідником у розумінні не лише загального "профілю" або сегменту аудиторії, а й кожного індивідуального споживача. Алгоритми здатні виявити найдрібніші аспекти, які впливають на рішення конкретного клієнта. Від таргетованої реклами, емейл-розсилок та push-сповіщень до чат-ботів і індивідуальних систем рекомендацій, індивідуалізація є потужним інструментом для формування тривалих зв'язків, збільшення обсягів продажів і покращення клієнтського досвіду.

Related posts