Легендарні хайролери та королева пародій отримали статус амбасадорів PokerStars.
Джейсон Кун і Кейтлін Комескі приєдналися до Team Pro
У четвер на пресконференції в Resorts World Las Vegas представники PokerStars оголосили про приєднання до бренду двох нових амбасадорів - Кейтлін Комескі та Джейсона Куна.
Нові учасники Team Pro прибули у світ покеру різними маршрутами. Кун - справжня легенда хайстейкс-покеру, вважається одним із найталановитіших турнірних гравців у світі. Комескі, з іншого боку, здобула популярність як гравець мікролімітів і творець веселих пародійних відео на знаменитих покеристів. У 2023 році вона була визнана за найкращий короткий контент на Global Poker Awards.
"Це, безумовно, те, до чого я прагнула і над чим працювала", - прокоментувала Комескі своє приєднання до PokerStars Team Pro. "Це однозначно те, чого я хотіла у своєму майбутньому, і я дуже рада, що це сталося".
Кун, який має досвід просування онлайн-покеру, розповів про свій шлях до контракту з PokerStars, зазначивши, що зареєструвався на сайті майже 20 років тому.
"Чесно кажучи, не очікував, що знову стану амбасадором", - поділився Кун. "Я насолоджувався моментами з родиною, проводячи час із моїми двома синами та дружиною. Але мені хотілося зайнятися чимось значущим, тому я вирішив прийняти цю пропозицію. Крім того, в команді Stars є багато знайомих, з якими я спілкуюся вже кілька десятиліть".
Кун і Комескі стали новими членами команди PokerStars Team Pro, тепер у складі якої налічується 19 учасників. Разом із Джейсоном і Кейтлін, серед представників бренду можна знайти таких знаменитостей, як Андре Аккарі, Бен Спрег, Лекс Вельдхус, Марія Коннікова, Паркер Талбот, Сем Граффтон та багато інших.
На пресконференції представники PokerStars поділилися своїм задоволенням від повернення шоу The Big Game та позитивного сприйняття його глядачами. Кожен новий епізод збирав від 500 000 до 800 000 переглядів на YouTube. Враховуючи високий інтерес шанувальників покеру, покерний рум планує продовжити зйомки наступних сезонів шоу, а також створити новий розважальний контент за участю своїх амбасадорів та друзів бренду.