Франція і Бельгія активізують свої розслідування стосовно Telegram у зв'язку з кримінальними справами.
Власне розслідування Бельгія проводить ще з 2020 року.
Федеральна прокуратура Бельгії у співпраці з французькими колегами здійснює розслідування щодо суперечливого застосунку Telegram.
Цю інформацію передає VRT NWS, посилаючись на публікацію De Standaard.
Через відсутність належної модерації в соціальних мережах, злочинці активно використовують це на свою користь.
Раніше засновнику та генеральному директору Telegram Павлу Дурову пред'явила звинувачення Франція. Міністерство юстиції Франції звинувачує мільярдера в тому, що Telegram, що налічує близько 950 мільйонів користувачів, не вживає заходів проти розповсюдження злочинних та небезпечних повідомлень. Його заарештували наприкінці серпня разом з його дівчиною в аеропорту Ле-Бурже у Парижі.
На той момент не було відомо, що бельгійська судова система вже займається розслідуванням дій популярної мережі. Розслідування у федеральній прокуратурі ведеться ще з 2020 року і пов'язане з тим, що майже кожна справа, яка стосується торгівлі зброєю, свідчить про те, що підозрювані використовують саме Telegram.
У даний момент розслідування переходить у новий етап завдяки формуванню "об'єднаної слідчої групи" (JIT) у співпраці з французькою юридичною системою. Ця спільна команда дозволяє обом країнам безпосередньо обмінюватися результатами своїх досліджень і координувати спільні дії. Крім того, слідчим стане простіше співпрацювати під час проведення операцій за межами власної території.
Нагадуємо, що у 2024 році Telegram залишається ключовою соціальною платформою для українців, через яку вони отримують актуальні новини. Незважаючи на те, що його частка зросла всього на 1% за минулий рік, ця мережа є основним джерелом інформації для 73% населення. Ці результати дослідження медіаспоживання в Україні були представлені Джилліан МакКормак, директоркою Internews Network в Україні та керівницею Медійної програми USAID в нашій країні.
Вона підкреслила, що ця соціальна мережа істотно випереджає інші платформи, які використовують українці у повсякденному спілкуванні, а за останні 12 місяців її популярність зросла до 81%. Щодо інших соціальних мереж, то YouTube за цей рік також здобув більше прихильників, піднявшись до 19%, тоді як Facebook втратив частину користувачів як джерело інформації, знизившись з 19 до 16%.