Процес видалення дезінформації, зокрема й російського походження, з платформи "ТікТок" набирає обертів, повідомляє "Forbes Україна".
Директор з державних відносин TikTok для Центральної та Північної Європи Якуб Олек поділився своїми думками щодо важливості забезпечення безпеки користувачів платформи в Україні.
За перші 24 години після виявлення дезінформації, зокрема російського походження, рівень її видалення з платформи "ТікТок" зріс з 73,7% до 96,8%. Цю інформацію озвучив Якуб Олек, директор TikTok зі зв'язків з державними структурами в Центральній та Північній Європі, в інтерв'ю для "Forbes Україна".
Ми почали оперативніше реагувати та освоювати нові форми дезінформації, зокрема й ті, що походять з Росії. Загалом, наша боротьба з пов'язаним контентом (дезінформація, організації, що пропагують насильство та ненависть) значно покращилася: за останній рік частка видалення контенту з нульовою кількістю переглядів зросла з 75% до 84,4%.
Проактивне видалення контенту за цими політиками збільшилося з 81,7% до 93,7%. Щодо дезінформації, включаючи російську, проактивне видалення також показало значний ріст, причому більша частина з них видаляється в перші 24 години, — зазначив він.
За його словами, адміністрація "ТікТока" за понад два роки ідентифікувала та прозвітувала про реагування на шість великих таємних операцій впливу, пов'язаних з Україною та/або Росією. Три з них оприлюднили у звіті, опублікованому в серпні.
Якуб Олек утримався від розголошення даних про кількість користувачів "ТікТока" в Україні, вважаючи цю інформацію секретною.
"Ми маємо таку ж вагу, як і найбільші світові компанії," -- наводить слова Олека видання, зазначаючи, що згідно з інформацією Uamasters, в Україні "Інстаграм" користується популярністю серед 12,2 млн осіб, "Фейсбук" -- серед 10,7 млн, а "Ютуб" -- серед 9,4 млн користувачів.
Представник компанії також спростував інформацію про можливе відкриття офісу в Україні.
"Я не знаю, звідки взялися розмови про наш офіс в Україні. У нас не було планів його відкривати. -- сказав Якуб Олек -- Україна -- важливий ринок, в тому числі й у бізнесовому сенсі. Тут, безумовно, є великий потенціал. Але зараз наша основна увага -- забезпечення безпеки спільноти та платформи як такої".
Він зазначив, що в даний момент можливість заробітку на таргетованій рекламі в соцмережі та отримання винагороди за контент залишається недоступною через оцінку компанією ситуації з безпекою.
Водночас він підкреслив, що команда, сформована після початку масштабного вторгнення Росії в Україну для модерації "військової" інформації, продовжує свою діяльність, хоча її склад став меншим.
Відповідаючи на запитання щодо деталей зустрічі з Міністерством оборони України, представник "ТікТок" повідомив: "Не можу розкрити всі подробиці, але ми активно взаємодіємо з усіма відповідними державними органами в Україні. Основна мета таких співпраць полягає в обміні інформацією та вивченні можливостей для поліпшення нашої роботи. Оскільки уряд України наразі веде війну, їм не завжди вдається заповнювати офіційні форми для повідомлення про небезпечний контент."
Ми не хочемо просто чекати, поки вони самі звернуться до нас через офіційні канали. Натомість, ми готові ініціювати діалог і дізнатися, які загрозливі тенденції вони спостерігають на місцях. Саме такі дискусії і мали місце.