Українська марка, яка черпає натхнення від Тіни Кароль, презентує свою колекцію на Паризькому Тижні Моди.
Про це повідомляє РБК-Україна (проект Styler), посилаючись на пресслужбу.
У лютому 2024 року дві подруги, Софія Терещенко та Юлія Булавко, заснували бренд під назвою La Spilla. Назва бренду походить від прізвища однієї з засновниць, Юлії. У перекладі з італійської мови "La Spilla" означає "шпилька" або "брошка".
Софія близько семи років співпрацювала з відомими брендами, такими як Max Mara, Pierre Cardin, Valentino та Roberto Cavalli, працюючи моделлю. За лаштунками, спілкуючись із дизайнерами, швачками та закрійниками, вона завжди мріяла реалізувати власний проєкт у модній індустрії. Мрію Софії підтримала її подруга Юлія, яка також володіла значним досвідом у світі моди.
"Софія розповідає: 'Ввечері я ділюся з нею ідеєю по телефону, а вже вранці знову дзвоню, і ми починаємо шукати закрійників. Через три дні ми вже замовляємо першу тканину для зразків.'"
Засновниці La Spilla (фото: прес-служба)
Нарешті світ побачив першу капсульну колекцію La Spilla, що складається з восьми одиниць одягу. Значну частину речей спроєктувала Софія. До цієї дебютної колекції увійшли топи з відкритою спиною, спідниці міді та максі, брюки, сукня, жакет і блуза в елегантних відтінках. Особливою родзинкою дропу став білий аксесуар-трансформер Rosa, який можна носити як топ або поверх костюму.
"Юлія підкреслює, що нашою ціллю є виробництво одягу, який за якістю відповідає світовим стандартам, але залишається доступним за ціною як для українських, так і для європейських споживачів."
La Spilla вперше представила свою колекцію весна-літо на Paris Fashion Week (фото: пресслужба).
Музою бренду засновниці називають українську співачку Тіна Кароль. Артистка стала натхненням для багатьох дизайнів колекцій.
"Для нас вона є втіленням вишуканості, жіночності та автентичної української краси. Бажаємо, щоб Тіна Кароль з'являлася на сцені саме в La Spilla," - зазначає Софія."
Раніше Софія вже працювала моделлю на Паризькому тижні моди й мала дружні стосунки з організаторами заходу. Коли дівчина оголосила про запуск власного бренду, вони підтримали її, почали слідкувати за розвитком La Spilla і зрештою цьогоріч запросили на Paris Fashion Week.
"Це була велика честь, адже відбір обмежений. Завдяки моїм професійним стосункам та високій якості одягу La Spilla бренд отримав унікальний шанс представити Україну на світовій модній арені", - зазначає Софія.