Розробники Battlefield повідомили, що сігвеї були видалені з гри через те, що вони спричиняли проблеми в мультиплеєрі.
Спін-офф серії Battlefield під назвою Hardline був випущений у 2015 році. Відтоді вийшло чимало нових частин франшизи, проте деякі амбіційні концепції так і залишилися нереалізованими розробниками.
Розробник Battlefield Hardline Тадеус Сассер поділився з виданням Videogamer інформацією про те, що спочатку у гру планувалося ввести сігвей як засіб пересування на одній з мультиплеєрних карт. Однак ця ідея призвела до серйозних проблем.
На жаль, нам довелося прибрати цю частину, і ми щиро вибачаємося. Сіґвеї більше не будуть представлені. У нас була карта торгового центру для Чорної п'ятниці, на якій зображався сіґвей. Однак ми вимушені були його видалити, оскільки тестувальники каталися на них по ескалаторах, що призводило до серйозних проблем для нашої команди.
В результаті вся дія на карті почала обертатися навколо ескалаторів, перетворюючи їх на справжню арені для битв. "Це виглядало кумедно, але погіршило настрій гравців", - зазначає Сассер.
Сассер поділився, що гра Hardline була випущена в період, коли розробники лише починали розуміти концепцію підтримки ігор-сервісів. Сьогодні ж Тадеус разом зі своєю командою реалізував би обмежене по часу введення сігвеїв у рамках спеціальних подій, таких як Чорна п’ятниця або Геловін.
Раніше ми згадували, що Воррен Спектор, автор Deus Ex, не може зрозуміти, чому Eidos Montreal та Embracer вирішили не продовжувати розробку нової гри в цій франшизі.