Новий сезон шоу "Холостяк" на каналі СТБ та четвертий сезон "Ліги сміху. Волонтерський десант" на ТЕТ. Які рейтинги мали ці телеканали з 28 жовтня по 3 листопада?


Прем'єри, трансляції на телебаченні та рейтинги телеканалів за 44-й тиждень року.

"Детектор медіа" продовжує знайомити читачів з показниками панелі телевимірювань Nielsen, які були надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. У цьому огляді ми представляємо результати перегляду українських телеканалів, а також список найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, дані щодо медіагруп, інформацію про перегляди марафону "Єдині новини" та короткі висновки про нові прем'єри й тенденції в споживанні телевізійного контенту. Ви можете ознайомитися з тижневими й місячними оглядами тут.

Лідери телевізійних рейтингів. Найпопулярніші українські телеканали за результатами 44-го тижня 2024 року (з 28 жовтня по 3 листопада).

На минулому тижні частка Starlight Media збільшилася на 4% і досягла 25,36%. Компанія SLM залишається на провідних позиціях серед українських медіагруп. На другій позиції розташувалася "1+1 Media" з часткою 17,31%, яка залишилася без значних змін. На третьому місці знаходиться Inter Media Group з часткою 8,39%, що є зниженням на 5%.

Канали Starlight Media займають провідні три позиції серед українських телевізійних мовників. СТБ лідирує з часткою 8,63%, що на 12% більше порівняно з минулим тижнем. Друге місце займає Новий канал з часткою 6,96%, що є підвищенням на 4%. Третє місце знову посідає ICTV2 з майже однаковою часткою 6,95%, також зростанням на 4%.

Канал ТЕТ піднявся на четверту позицію, отримавши частку 4,63% завдяки зростанню на 2%. НТН опустився на п'яту сходинку з часткою 4,07%, що є зменшенням на 10%. На шостому місці розташувався канал "2+2" з часткою 3,69%, що також демонструє зниження на 5%. Сьому позицію займає "1+1 Україна" з часткою 3,56%, залишаючись без змін у рейтингу.

На восьмому місці канал "Бігуді" (2,40%, зростання 9%). На дев'ятій сходинці -- "Плюс плюс" (1,54%, зменшення 6%). Закриває провідну десятку канал "К1" (1,25%, зростання 12%).

Показники єдиного марафону новин залишилися стабільними в порівнянні з попереднім тижнем. Загальна частка каналів, що транслюють цей марафон, серед комерційної аудиторії у віці 18-54 роки в містах з населенням 50 тисяч і більше становила 4,22%, тоді як для широкої аудиторії 18+ з населенням понад 50 тисяч – 6,89%.

Головна прем'єра тижня -- новий сезон проєкту "Холостяк" на СТБ, який вдало стартував у звичному слоті прайму п'ятниці (rat 2,06%, shr 10,64%, 1-ше місце в слоті).

У п'ятницю на телеканалі ТЕТ стартував 4-й сезон комедійного проєкту "Ліга сміху. Волонтерський десант" (rat 1,09%, shr 4,90%, зайняв 4-те місце у своєму слоті).

У понеділок було представлено три нові серіали тижня. На каналі СТБ розпочалися нові епізоди детективного шоу "К.О.Д.", яке здобуло 2,24% рейтингу та 8,83% частки аудиторії, зайнявши перше місце у своєму часовому слоті.

ICTV2 відразу після завершення 3-го сезону "Коп з минулого" запустив трансляцію 4-го сезону, який отримав рейтинги на рівні 1,68% та частку глядацької аудиторії 6,64%, зайнявши 3-тє місце у своєму часовому слоті.

Канал "1+1 Україна" розпочав показ серіалу "Реванш" (rat 0,92%, shr 3,62%, 7-ме місце в слоті).

У суботу телеканал "1+1 Україна" запустив трансляцію свого нового проєкту "Секретні файли Білого дому", який отримав рейтинг 0,58% та частку 4,45%, зайнявши 5-те місце у своєму часовому слоті.

Новий канал здивував своїх глядачів телевізійною прем'єрою супергеройського фільму "Тор. Любов і грім", який отримав рейтинг 3,23% та частку 15,62%, зайнявши перше місце в своєму слоті.

Основні шоу 44-го тижня телеперегляду

"МастерШеф-14" на СТБ утримує увагу глядачів -- із початку нового сезону проєкт очолював перелік найрейтинговіших програм майже кожного тижня. Минулий не став винятком -- проєкт пройшов із показниками rat 3,96%, shr 15,19%. Друге та третє місце -- за супергеройською кінофраншизою "Тор" на Новому каналі ("Тор. Раґнарок" rat 3,29%, shr 11,97% та "Тор. Любов і грім" rat 3,23%, shr 15,62%). Четверте місце -- за гумористичним шоу "Dizel Show" на ICTV2 (rat 2,85%, shr 12,28%). Закриває п'ятірку тижня новий сезон "Коп з минулого 4" на ICTV2 (rat 2,73%, shr 10,42%).

У рейтинг найпопулярніших програм увійшли "Хто хоче стати мільйонером" на ICTV2, "Супермама" та серіал "К.О.Д" на СТБ, а також кінопрем'єри на Новому каналі: "21 міст" і "Охоронець".

Рейтинг формувався на основі оцінок. У десятку не потрапляють дублікати назв, а також продукти, що мали тривалість менше ніж 15 хвилин.

Лідери за чоловічою аудиторією

Фільми про Тора на Новому каналі стали лідерами серед програм тижня для чоловіків: "Тор. Раґнарок" (rat 4,14%, shr 15,99%) та "Тор. Любов і грім" (rat 3,47%, shr 18,55%). На третьому місці розташувався серіал "Коп з минулого 4" від ICTV2 (rat 3,21%, shr 13,79%). Четверту позицію зайняв кулінарний проект "МастерШеф-14" від СТБ (rat 3,09%, shr 12,93%). Завершує топ-5 "Dizel Show" на ICTV2 (rat 2,82%, shr 13,47%).

До десятки найкращих також потрапили програма "Хто хоче стати мільйонером" на ICTV2, кінопоказ "21 міст" на Новому каналі, а також фільми "Тор 2. Царство темряви" і "Злочинець". Серед програм на каналі "2+2" виділяється "Хітмен. Агент 47".

Лідери серед жіночої аудиторії.

Чотири позиції в рейтингу провідної п'ятірки за жіночою аудиторією -- контент каналу СТБ. Очолює перелік "МастерШеф-14" (rat 4,8%, shr 17,03%), "Супермама" (rat 3,56%, shr 13,95%), "К.О.Д." (rat 3,2%, shr 10,86%) і "Слід" (rat 2,94%, shr 13,94%). Ще одне місце -- за фільмом від Нового каналу "Тор. Любов і грім" (rat 3%, shr 13,28%).

У списку найкращих програм лідирують "Холостяк", "Черговий лікар" та "Сліпа" на каналі СТБ, а також "Dizel Show" і "Коп з минулого 4" на ICTV2.

Лідером серед найпопулярніших програм тижня у молодіжній аудиторії стала "МастерШеф-14" з рейтингом 3,23% та часткою 17,07%. На другій позиції опинився фільм "Тор. Любов і грім", що транслювався на каналі Новий, отримавши 2,57% рейтингу та 19,02% частки. Третє місце зайняло шоу "Хто хоче стати мільйонером" на ICTV2 (2,44% rat, 15,43% shr), за ним слідують "Супермама" (2,35% rat, 14,75% shr) та "Холостяк" (2,06% rat, 14,73% shr).

До топ-десятки також увійшли кінопокази на Новому каналі: "Тор. Раґнарок", "21 міст", "Листковий пиріг", а також програми "Dizel Show" на ICTV2 та "Черговий лікар" на СТБ.

Related posts