Наречена кидає букет у Viber, а Федоров відповідає "ок": соціальні мережі заполонили меми після онлайн-весілля в Дії.
Після запуску сервісу онлайн-шлюбу в Дії у понеділок, 9 вересня, українці засипали мережу найрізноманітнішими креативними мемами. Інтернет-користувачі почали припускати, завдяки яким сервісам можна організувати повністю дистанційне весілля, і в яких життєвих ситуаціях використання нової фішки буде "найдоречнішим".
Пропозиція в Дії стала актуальною темою тижня, повідомляє міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров. Цей сервіс надає можливість партнерам, незалежно від їх статі, здійснити пропозицію: будь то хлопець дівчині або дівчина дівчині. Такі обставини спонукали українців до жартів у соціальних мережах щодо сервісу, який, безумовно, стане в нагоді тим, хто з різних причин не може бути поруч у найближчий час.
Українці придумали кумедні меми на тему безлічі пропозицій руки і серця, порівняли застосунок Дія з платформою Тіндер і поділилися уявленнями про те, яким повинен бути справжній чоловік. Дехто навіть створив розклад для онлайн-весілля, яке проходитиме через Zoom, з доставкою їжі від Bolt Food, голограмами ведучих і участю Михайла Федорова, що офіційно підтверджує шлюб.
До флешмобу мемів навіть приєдналися українські бренди. Одним із них є зоомагазин MasterZoo.
"Шлюб онлайн - революційний сервіс, і за популярністю бачимо, що дуже потрібний - лише за перші 24 години ви забронювали дати шлюбів на 2 місяці вперед! А пропозиція в Дії, без перебільшень, стала трендом тижня", - зазначив Михайло Федоров.
Він опублікував трохи статистичних данних, у яких зазначалося, що за 3 дні існування сервісу було зроблено понад 400 тисяч пропозицій, однак позитивних відповідей було лише майже 50 тисяч.
"З моменту запуску бета-версії 1 247 пар подали заявки на укладення шлюбу, з яких 197 вже стали на весільний рушник," - повідомив міністр.
Раніше OBOZ.UA писав, що мережа бурхливо відреагувала мемами на дебати між кандидатами в президенти США Камалою Гарріс та Дональдом Трампом.