Куди звертатися зі скаргами на діяльність ТЦК та СП?
В Україні для полегшення життя громадян, які мають запитання або скарги стосовно мобілізації та обліку військовозобов'язаних, були відкриті дві гарячі лінії. Вони забезпечують оперативну та зручну інформацію, повідомляє MigNews з посиланням на Сухопутні війська Збройних Сил України.
Перша з них — це гаряча лінія, що стосується мобілізації та обліку військовозобов'язаних за номером 0800301937. Вона пропонує консультації про права та обов'язки громадян у період мобілізації, а також приймає скарги на діяльність територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки. Громадяни можуть звертатися за роз'ясненнями або для вирішення проблем, пов'язаних із процесом мобілізації.
Крім того, для військових та їх підрозділів функціонує кол-центр Командування Сухопутних військ, який можна набрати за номером 0800500410. Цей центр створено для забезпечення безпосереднього контакту між військовослужбовцями та керівництвом, надаючи допомогу з питань, що стосуються служби, підготовки та матеріально-технічного забезпечення.
За перший тиждень роботи гарячих ліній (з 28 жовтня по 3 листопада) фахівці обробили 258 звернень громадян. Більшість з них були вирішені у телефонному режимі, серед яких:
130 запитів не стосувалися діяльності ТЦК та СП; 2 запити були передані до Національної поліції; 7 запитів потребували додаткового розгляду.
Дізнайтесь детальніше про запуск відстрочок від мобілізації в "Резерв +".