Чатбот Gemini тепер доступний у додатку Gmail на Android
Gmail Q&A функція сприяє аналізу поштової скриньки, дозволяючи знаходити конкретні деталі за описом, підсумовувати листи по певній тематиці або від певного відправника.
Компанія Google інтегрувала чатбот зі штучним інтелектом Gemini у мобільну версію сервісу Gmail для пристроїв на базі Android. Про це інформує The Verge.
Gmail Q&A надає можливість аналізувати вміст електронної пошти, знаходити конкретні деталі за їх описом, підбивати підсумки листів з певної тематики або від конкретного відправника.
Функцією зможуть скористатися підписники Google One AI Premium або Google Workspace із додатками Gemini Business, Enterprise, Education або Education Premium.
Запуск функції Q&A у Gmail стартував 29 серпня і триватиме 15 днів. Після цього можливість користуватися новинкою стане доступною і на пристроях з операційною системою iOS.
Нагадаємо, нещодавно компанія Google оголосила, що користувачі чатбота зі штучним інтелектом Gemini матимуть можливість створювати зображення людей на основі текстових вказівок. Ця функція буде доступна у версіях Gemini Advanced, Business та Enterprise англійською мовою.
Нещодавно в додатку для відеозв'язку Google Meet було впроваджено нову функцію під назвою "Роби нотатки для мене". Чатбот на основі штучного інтелекту під назвою Gemini під час онлайн-зустрічі фіксує основні моменти дискусії в Google Документ, який автоматично зберігається на Google Диску організатора.